Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
209 postów 3160 komentarzy

Najpierw sprawiedliwość

miarka - ...nie przestajmy czcić świętości swoje I przechowywać ideałów czystość; Do nas należy dać im moc i zbroję, By z kraju marzeń przeszły w rzeczywistość. http://www.youtube.com/watch?v=1Tw0_BtJ3as

Moje komentarze

  • @Jan Paweł 10:49:43
    "" do Niej się zwracajcie".
    Tak, tylko że Ona mówi:
    "Słuchajcie co wam mówi Syn
    Zamieniajcie wiarę w czyn"

    Tak jak "Orem et laborem" - "Módl się i pracuj", tak "Módl się i walcz", czy "Módl się i działaj"

    Co do sprawiedliwych to nie starczy znaleźć, bo może im się "odwidzieć".
    Droga tu jest przez dobry przykład, zeby zawsze był koło każdego z nas przynajmniej tych 10 sprawiedliwych. A pamiętac trzeba że tych 10, to było już wytargowane - początkowo miało być 50.
    %0 wokół każdego z nas w poganiejącym i talmudyzującym oraz islamizującym sie i banderyzującym się świecie to już wyzwanie.

    Na pewno trzeba być w otoczeniu niemal samych sprawiedliwych, a więc i trzeba być samemu sprawiedliwym.

    Nadto groźbą dzisiejszych czasów nie jest tylko Boża kara na niesprawiedliwych, ale niezdolność do wykonania naszych powołań przez Boga, zwłaszcza do życia i do wolności.
    A powołanie do życia to już sprawa moralności, a nie sprawiedliwości - moralność jest jeszcze ważniejsza jak sprawiedliwość, jest ludzką wartością wyższego rzędu jak sprawiedliwość. Oznacza to że w sytuacji konieczności wyboru "sprawiedliwość czy moralność" mamy wybierać moralność, czyli walczyć o życie, godząc się na krzywdy i niesprawiedliwości. - Tego nas nauczył nasz Pan nadstawiając drugi policzek, wystawiając na szwank swoją godność osobistą, żeby tylko bronić swojej Ewangelii, ewangelii życia i życia wiecznego.

    Przecież nic nam po sprawiedliwości jak nie spełnimy swojego powołania moralnego i nie przeżyjemy.
    Sam piszesz że chieliby nas zgładzić 99%. Mało. Z pozostałego % dalej by za chwilę gładzili 99%, i jeszcze raz, może i dwa albo trzy. Co by ich powstrzymało?
    W końcu by dwóch zostało, i co? "Kain" by się z "Ablem" taaaakim majątkiem podzielił?
    Przecież tym obłąkańcom na górze tylko o majątki i władzę z nimi związaną chodzi.
    Koncesjonowani cz.1 - Koncesjonowana władza
  • @Jan Paweł 09:27:57
    "Wydaje się, że System zniewolenia jest już tak bardzo dopiety, na co z całą pewnościa wskazuje, że np Pan Paweł Bednarz nie może się przebić z obroną polskich dzieci idących w tysięcznych ilościach, na ten satanistyczny proceder. A był juz u wszystkich w Polsce z tą sprawą".

    Ależ skąd, to co najwyżej ich propaganda mająca na celu zniechęcenie nas do obrony koniecznej.
    Nic tu nie jest dopięte, i bez naszej woli prawdziwie wolnej, dobrej i świadomej rzeczywistości w prawdzie jedynej w której się na to zgodzimy nic tu nie jest przesądzone, a przeciwnie - wciąż walczymy, a oni są tylko uzurpatorami, i co najwyżej przestepcami, bandytami i terrorystami chcącymi na nas dokonywać wymuszeń i innych zbrodni.

    Owszem, pan Bednarz był u wszystkich, ale z kręgów władzy koncesjonowanej przez korporacje i banksterów, z satanistami na czele.
    Spróbował i przekonał się, że w tym układzie sataniści są nietykalni.
    Jednak sataniści to nie są jakieś istoty diabelskie i duchowe, a przeciwnie, jak najbardziej ziemskie. To tylko wyznawcy ideologii satanizmu. Szatan zaś na którego moc liczą nie ma władzy bo już jest pokonany...
    Ich uzurpacje idzie przełamać.

    Inna droga, którą jeszcze nie wszyscy dobrze rozumieją to droga odwołania się do narodu właścicielskiego Państwa, Narodu Polskiego. Tylko tu jest dość zbiorowej moralnej siły aby podjąć konkretne działania.
    Inne narody maja zresztą otwartą tą samą drogę.

    Piszesz o innej drodze, drodze wiary. Owszem, to wielka sprawa. Wymodlić można wszystko, tylko że to nie spada z nieba gotowe, a trzeba wykorzystywać Boże łaski i z nimi współpracować, Boże dary i patrzeć na ich cel, dobrą wolę w dobrym celu ludzi, których Bóg stawia na naszej drodze, zwłaszcza tych z którymi mamy wspólnotę duchową, siły, środki i możliwości działania. - One są od Boga po to żeby z nich korzystać, a nie zbierać na skład i modlić się o nastepne - o następny i następny cud.

    Mówisz że nasza Królowa - Matka Boska Królowa Polski, sama już nas w Swoich Orędziach o to prosi :
    "módlcie się i NAWRACAJCIE SIĘ, bo idzie na was ciężka kara...".
    Ale przecież tu nie chodzi o modlitwę do Niej - Ona nie może sprawić naszego nawrócenia, ani odwrócenia grożących kar, które na siebie swoimi grzechami ściągamy. Tu do niej się modlić nie trzeba, bo Ona wie, i to Ona nas przestrzega, Ona nam wskazuje drogę.

    To wszystko my musimy zrobić. Żeby się prawdziwie modlić nie starczy klepać formułki, trzeba najpierw wystąpić wolą mocną jak stal i wiarą co góry przenosi, że jak będziemy postępowali jak należy to nam sie stanie tak jak prosimy.
    A wiara nie poparta właściwym czynem nic nie jest warta.
    Koncesjonowani cz.1 - Koncesjonowana władza
  • @Oscar 08:40:41
    To co piszesz to zwykły trolling podnoszący ubzduraną, sfabrykowaną i rozpowszechnianą przez oszustów i manipulatorów opinią publiczną wersję wydarzeń. Wersja dla naiwnych.
    Zamach smoleński nie podlega watpliwości.
    Czyżby „zły omen” dla Prezydenta A.Dudy
  • @Jasiek 06:53:10
    "Przed "wetowaniem" ws sądów rozmawiał z makrelą, więc może mu to przypomniała i zasugerowała możliwość, że gdyby nie zawetował jak trzeba..."

    Obok wisi moja notka o koncesjonowanej władzy.
    Ta sytuacja mocno się z nia łączy. Fakt, że jedna rozmowa może coś zmienić świadczy, że Makrela jest nieco bliżej tych co koncesjonują.
    Jej pozycja w UE jest mocna bo jest już związana z korporacjami.
    A z tego co mówi Ronald Bernard na polecanym w tej notce filmiku:
    https://www.youtube.com/watch?v=LZS_ioMuxYQ
    wynika że korporacje w sensie bandyckiej nietykalności za którą idą wpływy i władza są ponad rządami wręcz w sensie poleceń...

    Tak więc nie musi być haków czy ksiutów ;-)
    Czyżby „zły omen” dla Prezydenta A.Dudy
  • @Jan Paweł 06:45:27
    Mocne te filmiki. Facet wie co mówi. Porażają te nietykalności karne nawet zwykłych pracowników związanych z bankowością, i powszechne uznawanie tego że najważniejsze są banki, dalej korporacje i dopiero na dole jesteśmy my (9 min, filmiku drugiego).
    Tak więc ogólnie to wiemy kto koncesjonuje władze państwowe.
    Jest to w hierarchii odgórnej, hierarchiinie tylko niemoralnej, ale i antyludzkiej, satanistycznej.

    Dlatego tak wielki sens ma walka o demokrację o którą mocno ostatnio apelowałem - tą prawdziwą, a nie bankstersko-korporacyjną fasadę demokracji. - Tą prawdziwą, oddolną, gdzie to Naród moralny w swojej duchowej zbiorowości, skupiony na systemie ludzkich i narodowych wartości i dalekowzrocznych, pokojowych celach ustala upoważnienia dla władz państwowych, czyli ustala zakres ich koncesji.

    Tylko Naród Polski w Polsce może koncesjonować władze państwowe w Polsce
    Koncesjonowani cz.1 - Koncesjonowana władza
  • @Jasiek 06:49:56
    "A Ty co myślisz o możliwym udziale Niemiec?"

    Na pewno w innym charakterze, ale nie mniejszej wagi jak udział Rosji. Tusk chodził na paseczku u Makreli.
    Czyżby „zły omen” dla Prezydenta A.Dudy
  • @35stan 23:45:56
    O tym to słyszałem, ale mi chodziło o ochronę osobistą. Przecież by nie ufał emerytowanym SB-kom.
    Tacy to mogą pilnować supermarketów przed zładziejaszkami.
    Biura to już bym im nie powierzył, a co mowa urzędu. Musiał mieć i trefnych doradców, co mu poradzili się na to zgodzić.
    Ciekawe czy Duda w tym palców nie maczał?
    Czyżby „zły omen” dla Prezydenta A.Dudy
  • @35stan 23:06:40
    Widze że podobnie myślimy.
    Po Twojej wypowiedzi odnośnie interesów izraelskich widzę, że chyba trafiłem z tym swoim kończącym pierwszy komentarz:
    "A trzeba jeszcze pamiętać i o tych szczególnie zaufanych służbach które pilnowały Kaczyńskiego, a zdradziły go z kretesem"
    Teraz bym tu nawet poszędł dalej i sprawdził, czy dlatego tak im ufał, że były faktyczne izraelskie, a padł bo były faktycznie izraelskie?
    Czyżby „zły omen” dla Prezydenta A.Dudy
  • @zadziwiony 22:13:30
    Ja myślę ze to już wyższa szkoła mniemanologii stosowanej. "Ja mniemam, że cię mam, a ty mniemasz, że mnie masz".

    Odnośnie Dudy to można tylko mniemać że mamy prezydenta.
    Nam jest potrzebny prezydent o którym będziemy wiedzieli że jest naszym prawdziwie polskim prezydentem, a nie tylko domniemanym i złudnym, a nawet fałszywym i kłamcą, a zapewne i wielokrotnym zdrajcą.
    Koncesjonowani cz.1 - Koncesjonowana władza
  • @miarka 20:56:56
    dodam jeszcze odnośnie tego:
    "Oczywiście w obu przypadkach "te wydarzenia nie mogły się zdarzyć bez uzgodnień na linii Rosja-USA-NATO-UE. ", że

    "ci, którym przeszkadzało Partnerstwo" robiąc zamach "false flag" od razu chcieli skłócić strony o których każda wiedziała że jest niewinna,
    same uzgodnienia, czy raczej koordynację dalszych działeń musieli robić po fakcie zamachu.
    Ten wariant późniejszych uzgodnień mógł mieć miejsce również w przypadku kiedy wcześniejsze uzgodnienia organizowała jedna tajna struktura, a późniejsze i kończące rozmowy druga.
    Na ten ostatni przypadek wskazuje sprawa pogrzebu Kaczyńskiego, kiedy to do końca głowy państw nie wiedziały na czym stoją i jak się zachować.
    Czyżby „zły omen” dla Prezydenta A.Dudy
  • Autor
    " W geopolityce był to szczytowy okres polityki resetu USA-Rosja(podpisanie układu START II w Pradze 8.04.2010 roku i szczyt NATO i NATO –Rosja w Lizbonie w listopadzie 2010 roku, na którym ustanowiono Strategiczne Partnerstwo NATO-Rosja.
    Zachowanie się, aż do chwili obecnej USA, NATO i UE wobec tych wydarzeń z 10.04.2010 roku wskazuje na to, że te wydarzenia nie mogły się zdarzyć bez uzgodnień na linii Rosja-USA-NATO-UE. "

    Moim zdaniem to skojarzenie jeszcze nic nie wyjaśnia.
    Jeżeli uznać że przyczyną zamachu smoleńskiego było
    Strategiczne Partnerstwo NATO-Rosja, to mogło być dwa rodzaje sprawców:
    1. ci, którym Kaczyński przeszkadzał w Partnerstwie, a że mieli z nim uzgodnienia, to go musieli fizycznie wyeliminować jak swoim czasie Anglicy generała Sikorskiego, bo mógłby być nieobliczalny, ale i
    2. ci, którym przeszkadzało Partnerstwo, a więc robiąc zamach false flag od razu chcieli skłócić strony o których każda wiedziała że jest niewinna.
    Oczywiście w obu przypadkach "te wydarzenia nie mogły się zdarzyć bez uzgodnień na linii Rosja-USA-NATO-UE. "
    Poza tym o tych uzgodnieniach świadczy fakt, że zamach był planowany już kilka miesięcy wcześniej, organizacyjnie to była wielka sprawa i tajne słuzby nie mogły tego przeoczyć.
    A trzeba jeszcze pamiętać i o tych szczególnie zaufanych służbach które pilnowały Kaczyńskiego, a zdradziły go z kretesem.
    Czyżby „zły omen” dla Prezydenta A.Dudy
  • @wercia 14:31:05
    Wielkie dzięki, temat niesamowicie ważny.

    Przy okazji to zwróciłem uwage na słowa:

    "Faktycznie usunął, co jest śmieszne, bo pewnie nie zadał sobie nawet trudu obejrzenia. Pewnie dostał cynk i niewykluczone, że od osobnika grasującego tutaj i pałującego wpisy".

    To pałowanie jest też uzasadnone ideologicznie. Piszę sporo wcześniej jak na Neonie na Niepoprawnych. Staczałem tam z nimi boje o to pałowanie. Teraz się z tym troche uspokoli, ale za to właśnie donoszą do wyszukiwarek internetowych co blokować.

    Niedawno jeden się wygadał że obserwuje słowa i frazy, które zaznaczamy przy swoich postach żeby je łatwo było odnajdować w wyszukiwarkach.

    Po co normalny czytelnik notki miałby patrzeć na tagi?
    Jedyne logiczne wytłumaczenie że to płatny szpieg po wrogiej stronie.

    O ile dawniej było widać, że ludzie z internetu łatwo wchodzili do notki przez tagi, to od jakiegoś czasu tego nie widzę. Nawet portale przedrukowują notkę, a po tytule nie idzie znaleźć które, a więc za udziałem takich trolli mamy i cenzurę tytułów.
    Państwo terrorystyczne
  • @Robik 01:34:35
    Ja to tak obszedłem ale jak otworzyć link podany przez wercię w pierwszym komentarzu?
    Państwo terrorystyczne
  • @trojanka 15:34:40
    Jeśli chodzi o drugi polecany tekst to już się wypowiadałem, ale powtórzę:

    "Co do artykułu to nie zgadzam się że to są testy. Testów się nie robi na ludziach bez ich śwadomej i w dobrej oraz wolnej woli wyrażonej zgody.
    To nie Auschwitz że hitlerowcy dysponowali niewolnikami.

    To już może i próby ale w warunkach realnie odbywającej się wojny. Wojny w państwie terrorystycznym, wojny z aktywnym udziałem terrorystycznych władz państwowych - władz nie tylko zdradzieckich, ale i antynarodowych i ludobójczych.

    To że odbywa się to i w innych krajach znaczy tylko tyle że i one są ofiarami agresji wojennej, i ich władze też są zdradzieckie i ludobójcze".
    Państwo terrorystyczne
  • @trojanka 15:34:40
    Trudno sie dostać na stronę Klubu Inteligencji Polskiej, dlatego przytoczę obszerniejsze fragmenty artykułu:

    1. "W 2013 r. Polska ulokowała się na trzecim miejscu w rankingu największych w Unii Europejskiej eksporterów wieprzowego mięsa. Więcej od naszego kraju na rynki spoza UE sprzedawały tylko Niemcy i Dania. Ponad połowa żywca i wieprzowiny z UE trafiła na rynki azjatyckie. Wśród krajów, do których eksport wieprzowiny z UE rósł najszybciej, były Chiny. Niestety już w lutym 2014 r. eksport wieprzowiny z Polski okazał się o 14 proc. mniejszy niż przed rokiem. Powód? Wykrycie na terenie Polski wirusa afrykańskiego pomoru świń. Zakaz importu polskiej wieprzowiny wprowadziła Unia Celna (Białoruś, Rosja i Kazachstan). Z powodu wirusa zmniejszył się również wywóz na Ukrainę (o 89 proc.), do Japonii (o 41 proc.), Korei Południowej (o 31 proc.) i Chin (o 19 proc.). Polski rząd z udziałem PSL jednak nie poddał się tylko podjął efektywne działania zaradcze zakończone sukcesem. Nawet w ocenie NIK, działania organów państwa podejmowane w celu zabezpieczenia Polski przed wystąpieniem ASF, ostatecznie zmniejszyły ryzyko rozprzestrzeniania się tej choroby.

    Stwierdzono wówczas, że sytuacja epizootyczna w zakresie ASF na terytorium Polski wyraźnie pokazuje, że przyjęta strategia okazała się skuteczna. Dzięki działaniom MRiRW, Inspekcji Weterynaryjnej, jak i innych zaangażowanych w zwalczanie ASF służb, instytucji i organizacji oraz producentów rolnych, udało się ograniczyć występowanie tej choroby jedynie do małej części województwa podlaskiego. Niezależnie, jak bardzo ktoś chciałby skrytykować rząd PO i PSL, obiektywnie trzeba przyznać: dobrze poradził on sobie z problemem ASF.

    Za „dobrej zmiany” wirus rozlał się po kraju

    Opozycja, wśród której brylowało PiS nie szczędziła mu wtedy zajadłej krytyki. Dziś jako rządzący zupełnie sobie nie radzą w ASF, o czym dobitnie świadczą zastraszające liczby nowych ognisk pomoru. Za ministra Jurgiela zamiast gasnąć – pomór świń rozlał się po kraju Nowe przypadki wstrzymują negocjacje i utrudniają dostęp do światowych rynków.

    Z powodu pojawienia się ASF w Polsce, wiele krajów pozaunijnych wstrzymało import polskiej wieprzowiny, m.in. Chiny, które były jednym z najbardziej obiecujących rynków. Tylko w 2016 do Chin z państw UE sprzedano 1,86 mln ton wieprzowiny, czyli prawie 63 proc. więcej niż w 2015 r.

    Nowe przypadki oddalają perspektywę wznowienia polskiego eksportu. Przepisy Światowej Organizacji Zdrowia Zwierząt (OIE) mówią, że wznowienie handlu może nastąpić nie wcześniej niż po roku od zwalczenia choroby".


    2. "Dalsze rozprzestrzenianie się w kraju choroby u świń domowych spowoduje nie tylko straty dla producentów wieprzowiny. Importerzy z innych krajów będą prawdopodobnie na wszelki wypadek rezygnowali także ze sprowadzania polskiego drobiu, mięsa wołowego i cielęcego. Zła sława może również zaciążyć także na innych produktach jak owoce i warzywa, nawet jeśli dziś komuś te obawy wydają się na wyrost, czy pachną absurdem. To wszystko spowoduje wielki wyłom w polskiej gospodarce i wielomiliardowe straty. Nie wolno dopuścić, by polski przemysł rolno-spożywczy, który jest sercem polskiej gospodarki został pokonany przez ASF, gdyż wszyscy na tym stracimy".

    3. "W całym kraju wprowadzono obowiązkową bioasekurację. Od 28 lutego 2018 roku weszło w życie rozporządzenie ministra rolnictwa w sprawie środków podejmowanych w związku z wystąpieniem ASF. Wprowadziło ono wiele obowiązków dla hodowców trzody chlewnej w całym kraju.

    Wśród obowiązków znalazł się m.in. nakaz karmienia świń wyłącznie paszą zabezpieczoną przed dostępem zwierząt wolno żyjących, prowadzenie rejestru pojazdów i przyczep służących do przewozu świń, które wjeżdżają na teren gospodarstwa.

    Rolnik musi również w taki sposób zabezpieczyć chlewnię, aby uniemożliwić dostęp do niej zarówno zwierzętom wolno żyjącym, jak i domowym, w tym psom i kotom.

    Jeżeli trzoda chlewna utrzymywana jest w systemie otwartym, wówczas rolnik musi zabezpieczyć wybieg dla świń podwójnym ogrodzeniem o wysokości wynoszącej co najmniej 1,5 m, związanym na stałe z podłożem (na podmurówce lub z wkopanymi w ziemię krawężnikami).

    Czy to wszystko wystarczy, żeby pokonać ASF? Wątpliwe, a potwierdza to historia i geografia".

    4. "Według oficjalnych źródeł choroba został odkryta w 1903 r. w RPA. Po raz pierwszy opisano ją, gdy w 1921 r. pojawiła się w Kenii. Później na długi czas zniknęła.

    Nagle pojawiła się w 1957 r. w Portugalii, a następnie w Hiszpanii i we Francji.

    Po 50 latach w 2007 r. pomór pojawił się w Rosji na Kaukazie.

    Jak i dlaczego po tak długiej przerwie. Podobno do granicznego portu Poti wpłynął statek wiozący ładunek z Afryki. Odpadki z okrętowej kuchni trafiły do tuczarni trzody na stałym lądzie niedaleko portu i jak się przypuszcza wśród nich musiał być kawałek zainfekowanego mięsa lub wędliny.

    10 lat temu zidentyfikowano wirusa w Gruzji i w Armenii. Później kolejne przypadki odnotowywano w Rosji, w krajach nadbałtyckich, na Ukrainie i na Białorusi.

    Biorąc pod uwagę, że wieprzowina jest jednym z podstawowych produktów na całym świecie, a świat nie jest objęty bioasekuracją – zadziwia to nagłe okresowe zanikanie i pojawianie się wirusa w różnych częściach świata.

    Zadziwia, że jak dotąd nie znaleziono nań antidotum. A może niedobory żywności w różnych częściach świata, to zbyt dobry biznes, by poświęcać go w imię dobra człowieka".


    5."W każdym razie hodowcy z Europy Zachodniej zacierają już ręce. Tylko w 2016 r. cały polski eksport wieprzowiny wyniósł 697,9 tys. ton (w tym mięsa – 433,6 tys. ton), a w roku kolejnym szacunki mówiły o poziomie 722 tys. ton (w tym mięsa – 456 tys. ton).

    Podobno Duńczycy na targach rolnych w Rosji, czyli dwa tygodnie przed znalezieniem pierwszego padłego dzika w Polsce, wiedzieli że w naszym kraju jest ASF.

    A 23 lutego 2014 roku, czyli trzy dni po ogłoszeniu faktu „znalezienia” w Podlaskiem martwego dzika: Francja, Holandia i Dania, rozpoczęły rozmowy indywidualne z Rosją. Zapewne skuteczne, bo już 14 marca pierwsze transporty ze świniami z Polski, pod papierami innego państwa, pojechały do Moskwy.

    Na Białorusi walka z afrykańskim pomorem świń ma wagę państwową, gdyż białoruskie chlewnie żywią Rosję, izolowaną przez sankcje UE.

    Tymczasem w naszym kraju władze zdają się bardziej przyzwyczajać społeczeństwo do obecności ASF niż jak się wydaje skutecznie z nim walczyć.

    Na spadku polskiej hodowli świń najbardziej skorzystają rolnicy z Niemiec, Belgii, Holandii i Danii. Od nich najwięcej importujemy wieprzowiny. W 2017 roku import wzrósł o 15 proc. w stosunku do roku poprzedniego. Z kolei eksport jest dwa razy mniejszy w stosunku do importu".


    Dzięki z a to polecenie, bo moim zdaniem dowodzi, że to nie przypadkowo zaplątany wirus, a z premedytacja przygotowana wroga akcja z jednej strony biznesowa zachodnich korporacji, a z drugiej akcja wojenna przeciw własnemu narodowi państwa terrorystycznego, państwa PiS, wojna zmierzająca do podkopania podstaw bytu Narodu Polskiego.

    Można się też domyślać, że groźba zniiszczenia polskiej narodowej gospodarki (bo nie idzie tu tylko o rolnictwo) może być w każdej chwili przerwana, bo w dzisiejszych czasach zaawansowanych broni biologicznych muszą już od dawna istnieć antidita na ASF.

    Może by tak metodą pana Tokarskiego?
    Jakby tak przypiec pięty (albo i co inne) szefostwu tajnych służb to zapewne szybko byśmy się dowiedzieli gdzie te antidota są.
    Państwo terrorystyczne
  • @Oscar 18:25:18
    Co do artykułu to nie zgadzam się że to są testy. Testów się nie robi na ludziach bez ich śwadomej i w dobrej oraz wolnej woli wyrażonej zgody.
    To nie Auschwitz że hitlerowcy dysponowali niewolnikami.

    To już może i próby ale w warunkach realnie odbywającej się wojny. Wojny w państwie terrorystycznym, wojny z aktywnym udziałem terrorystycznych władz państwowych - władz nie tylko zdradzieckich, ale i antynarodowych i ludobójczych.

    To że odbywa sie to i w innych krajach znaczy tylko tyle że i one sa ofiarami agresji wojennej, i ich władze też są zdradzieckie i ludobójcze.


    "Broń biologiczna to jeszcze gorzej niż atom. Oni nie mają hamulców moralnych".

    To się łączy z chemtrailsami. Na dobrą sprawę to nie wiemy czym są chemtrailsy - narzuca się że to jakiś ""azotoks" do trucia ludzi", więc broń chemiczna - też antyludzka i terrorystyczna broń bestii w ludzkiej skórze, ale niewątpliwie mogą one mieć i wielki wpływ na życie biologiczne, oraz może być przygotowaniem pod posypanie ludzi bronią biologiczną.
    Razem jest to już budowa potencjału terrorystycznego, potencjału zastraszania, ale i potencjału realnych skrajnie zbrodniczych gróźb.


    "Rządy które zgadzają się na działanie ich tajnych laboratoriów powinny zostać osądzone za zbrodnie przeciw własnemu narodowi".

    Oczywiście - to jeszcze gorsze jak torturowanie więźniów politycznych w państwie terrorystycznym z władzami państwowymi które uzurpatorsko wynoszą sie ponad swój naród.


    "żydowskie rządy nie popełniają zbrodni przeciw własnemu narodowi oni popełniają zbrodnia przeciw innym Narodom".

    - To zwrócenie uwagi na ciekawą sprawę. O ile zbrodnia przeciw własnemu narodowi jest zdradą i skrajną niemoralnością, to już żydowska zbrodnia przeciwko innym narodom w sytuacji kiedy żyją w państwach innych narodów też jest zdradą, i tak samo niemoralnością, ale jest i szowinizmem, jest ideologia "nadludzi", ideologia bestii w ludzkiej skórze.

    Tu trzeba patrzeć i dalej - szowinizm przekracza w swoich uzurpacjach wszelkie granice.

    Szowinizm jest zdolny do tego aby budować dowolne i gdziekolwiek tajne bazy w których torturowani są przetrzymywani tam więźniowie.

    Oczywiście to są bazy państwa stosującego terroryzm państwowy, a więc dowolnie ideologiczne bestialstwo skrajne. Ten terroryzm państwowy nie jest oczywiście głoszony oficjalnie, ale półjawny - zainteresowani otrzymują "przecieki": patrzcie - jak nie ulegniecie naszym groźbom, to możemy was porwać z waszych państw i bezkarnie robić wam krzywdy jakie nam się zamarzy.

    O ile przy zdradzie własnego narodu do końca nie wiemy jakie intencje ma patokracja, to w przypadku szowinizmu bestialskie intencje patokracji nie ulegają wątpliwości.

    Tu trzeba jeszcze zaznaczyć że szowinizm to dowolna ideologia - nie tylko robiąca ze szlachetnej idei nacjonalizmu jako miłości narodu prowadzącej do miłości między narodami szowinistyczną ideologię nacjonalistyczną - jak syjonizm, nazizm, czy banderyzm. Równie bestialskim może być i komunizm, i socjalizm, i liberalizm, i prawnictwo, i antysemityzm, i dowolna ideologia "anty-", i nawet poprawność polityczna, o korporacjoniźmie-syjoniźmie-globaliźmie to już nawet nie trzeba wspominać bo to już wręcz synonim ideologii satanizmu.
    Rządy terrorystów
  • @Oscar 18:54:43
    Ciekawostki tak, możesz przytaczać, ale poglądy na temat Kościoła Katolickiego, moralności czy Solidarności to masz tak niepoukładane, że nawet nie mam chęci prostować dróg Twojego myślenia.
    Rządy terrorystów
  • @provincjal 09 17:30:31
    Kręcą, kręcą, najgorzej ostatnio nakręcili ci od sądów.

    Polecany tekst też mówi o tym, że dla nich miejsca w sądach być nie może:
    "Pod koniec XIX w. Theodor Herzl, twórca syjonizmu, spędził pewien czas w Salzburgu, który – jak mówił – kochał, ale w swoim pamiętniku zapisał także, że nie mógł pozostać tu na stałe, bo "jako Żyd nigdy nie mógłby zostać sędzią"."
    Nie tylko zresztą w sądach, bo również w życiu politycznym państwa które jest dobrem wspólnym i własnoscią niezbywalną Narodu Polskiego.
    Rządy terrorystów
  • @Oscar 14:49:44
    "Oligarchia wystawia do wyborów swoje pacynki a pożyteczni idioci wybierają pacynkę która im się najbardziej podoba.
    Wystawiane pacynki są jak w sklepie różnych kolorów, barw, ideologii co kto chce .. ale każda made in globalna oligarchia.
    Kandydaci spoza składu pacynek są brutalnie i bezwzględnie wycinani i nie kandydują".

    Tak jest w tej pozornej demokracji, ale opisujesz tu nie terror, a przemoc.
    I jedno i drugie stosują wymuszenie, ale w inny sposób.

    Przemoc jest przymusem zrobienia czegoś i nie masz możliwości praktycznych żeby się spod niego wyłamać.
    Listy kandydatów to zmowa tak ukartowana, że każdy kto będzie z nich wybrany będzie realizował wolę twórców listy, czy jeszcze głębiej ukrytych władców rządzących zafasadowo.
    Nie pójdziesz głosować, to wybiorą się sami.
    Przemoc nie daje szans na wolny wybór.

    Zreszta już w pierwszych słowach notki pisałem że przy dochodzeniu do władzy psychopaci stosują przemoc, a nie terror.

    W rządach terroru wybór masz, tylko że za zły wybór jesteś karany. Oczywiście tym "złym wyborem" jest przede wszystkim to, co może pozbawiac władzy tych, co aktualnie rządzą.

    Rzady terrorystów to nie tylko rządy stosujące terror, ale i terroryzm - stosujące go skrycie, pod false flag, bo to już bardzo brzydka ideologia.

    Tutaj też pierwotnymi terrorystami są aktualnie rządzący, przy czym w ich psychopatycznych uzurpacjach wychodzą już daleko poza zakres władzy państwowej.
    I to ci są tymi najgorszymi, których musimy zwalczyć, przed którymi musimy się obronic koniecznie aby przeżyć przetrwać jako wspólnoty, rodziny, narody i ludzie, bo ich uzurpacje już granic i umiaru, nawet rozumu nie mają, bo stają po stronie zła.

    Przy najmnie w znanej historii człowieka ludzkość nie stawała jeszcze przed tak wielkim wyzwaniem.
    Rządy terrorystów
  • @provincjal 09 12:15:41
    "Są terroryzmy światowe i te lokalne, nie wiem czy nie gorsze !"

    Gratuluję, umiesz czytać między wierszami. Odnośnie tych lokalnych, polskich spraw przygotowuję oddzielną notkę "Państwo terrorystyczne".
    Rządy terrorystów

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031